|
 |
نشست تخصصی «هماندیشی پیرامون درس عمومی تاریخ ایران برای رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی» |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/7/9 | |
|
نشست تخصصی «هماندیشی پیرامون درس عمومی تاریخ ایران برای رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی» برگزار شد. |
|
|
|
|
 |
نشست تخصصی هم اندیشی |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/7/9 | |
|
برگزاری نشست تخصصی «هماندیشی پیرامون درس عمومی تاریخ ایران برای رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی» |
|
|
|
|
 |
«نقد وبررسی کتاب دولت فاطمیان درمصر؛تحلیلی جدید» برگزار شد. |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/7/1 | |
|
وبینار علمی: «نقد وبررسی کتاب دولت فاطمیان درمصر؛تحلیلی جدید» با همت انجمن ایرانی تاریخ اسلام، دفتر استانی اصفهان برگزار شد. |
|
|
|
|
 |
نشست علمی بین المللی «تحولات تشیع در روند فرهنگ پذیری در ایتالیا» |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/6/30 | |
|
نشست علمی بین المللی «تحولات تشیع در روند فرهنگ پذیری در ایتالیا» برگزار شد. |
|
|
|
|
 |
نشت علمی بین المللی: «وضعیت شیعیان و تشیع در آمریکا» |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/6/30 | |
|
نشت علمی بین المللی: «وضعیت شیعیان و تشیع در آمریکا» برگزار شد. |
|
|
|
|
 |
نشست علمی بین المللی "حضرت فاطمه علیهاالسلام، در پژوهشهای غربی؛ با معرفی کتاب Fatima, Daughter of Muhammad برگزار شد. |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/6/30 | |
|
نشست علمی بین المللی "حضرت فاطمه علیهاالسلام، در پژوهشهای غربی؛ با معرفی کتاب Fatima, Daughter of Muhammad برگزار شد. |
|
|
|
|
 |
راویان و اسناد شیعی در کتاب مناقب فاطمه علیهاالسلام، اثر نویافتۀ حاکم نیشابوری (د. ۴۰۵ق) |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/6/30 | |
|
نشست علمی بین المللی راویان و اسناد شیعی در کتاب مناقب فاطمه علیهاالسلام، اثر نویافتۀ حاکم نیشابوری (د. ۴۰۵ق) برگزار شد. |
|
|
|
|
 |
نشست علمی بین المللی مجازی اسلام در چین برگزار شد. |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/6/30 | |
|
نشست علمی بین المللی مجازی اسلام در چین برگزار شد. |
|
|
|
|
 |
نشست علمی: «آیا علوم طبیعی در تمدن اسلامی سرچشمه گرفته از اسلام بود؟ |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/6/30 | |
|
نشست علمی:
«آیا علوم طبیعی در تمدن اسلامی سرچشمه گرفته از اسلام بود؟" برگزار شد. |
|
|
|
|
 |
«ضرورت مطالعه جوامع اسلامی معاصر» |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1400/6/30 | |
|
نشست علمی مجازی «ضرورت مطالعه جوامع اسلامی معاصر» برگزار شد. |
|
|
|
|